Serenay Sarıkaya İkimizin Yerine Film Müziği Dinle ~ Söylediği Vazgeçtim Şarkı Dinle

Bir önceki konumuzda Serenay Sarıkaya'nın Mavi Reklamları hakkında bilgiler aktardığımızı söyleyerek bu yazımıza başlamak istiyorum. Serenay fanlarının yakından takip ettiği ve sabırsızlıkla beklediği film için çok az bi sayılı gün kaldığını söylemek istiyorum.

İkimizin Yerine adlı filmde yer alan güzel oyuncumuz burada Çiçek karakterini canlandıracaktır. Güzelliğiyle başdöndüren Serenay fragman videosundan gördüğümüz kadarıyla yine oyunculuğuna klasına yakışacak bir performans sergilediğini anlıyoruz.
İkimizin Yerine ile ilgili görsel sonucu
Serenay Sarıkaya ayrıca sesiylede izleyenleri etkileyeceğe benziyor, aldığımız haberlere göre İkimizin Yerine film sahnelerinde mikrofon elinde şarkı söyleyecek olan Serenay Sarıkaya Vazgeçtim adlı müziği seslendireceğini bekliyoruz.
İkimizin Yerine ile ilgili görsel sonucu

Vazgeçtim şarkısı Sezen Aksu'ya ait bir eserdir, müziksever arkadaşları ve merak eden diğer arkadaşları bilgilendirmek istedim. Ayrıca şarkının sözlerini aşağıya ekledik ve sitemize yüklediğimiz videodan da ikimizin yerine film müziklerini dinleyebilirsiniz.

İkimizin Yerine Çiçek (Serenay Sarıkaya) “Vazgeçtim” Şarkının Sözleri


Vazgeçtim gözlerinden
Vazgeçtim sözlerinden
Bir ah de yeter
Sessizce, kimsesizce gönderdim dudaklarımı
Öpme, al yeter

ikimizin-yerine-cicekin-soyledigi-sarki
Hiç tanımaz tenim ellerini
Bilmez yüreğim, bilmez yüreğini

Ah bu koku, bu ten, bu dokunuş
Ah bu delilik sarsar bedenimi
Yok olmak anıdır şimdi
(Yok olmak zamanı şimdi)

Yorum Gönder

0 Yorumlar